Kristoffff
Nickel Bitcoiner
Nickel Bitcoiner
Posts: 49
Joined: Sun Dec 31, 2017 1:17 am
Contact: Telegram

Crypto-investeringsgroep - Nederlandstalig en professionele hulp!

Sat Jun 09, 2018 11:11 pm

Hoi,

Wellicht zitten een aantal van jullie in verschillende telegram groepen om het cryptonieuws wat te volgen en te discussiëren over welke coins een goede investering zijn om op korte/middellange termijn een aardige zakcent bij te verdienen. Wellicht heb je nog niet de goede gevonden, of kosten deze groepen maandelijks een hoop geld om op de hoogte te kunnen blijven én deze groepen zijn 99% in het Engels.

Nu ben ik reeds enige tijd geleden een Nederlandstalige groep tegengekomen die je hiermee kan helpen om die zakcent binnen te halen. ;)
Je kan hier gerust de vragen stellen die je misschien niet durft te stellen, bang om als noob te worden aangezien, want iedereen helpt hier elkaar en je kan hier enorm veel bijleren op korte termijn.
k ben er allessinds enorm tevreden van want mijn portfolio is zelfs in de bearmarket, wanneer de prijzen allemaal wat in elkaar zakken, niet echt gedaald. Ik heb van de signalen die we krijgen meer van bepaalde coins kunnen binnenhalen en zal dus wanneer de markt aantrekt, meer winsten boeken.
De beheerder legt alles duidelijk uit en geeft signalen die je als beginner en als gevorderde zeker kan volgen. Met de nodige grafieken en het monitoren daarvan geeft hij aan wat de mogelijkheden zijn op termijn en hoe het verder gaat verlopen.
Voor het laatste belangrijke cryptonieuws ben je hier ook aan het juiste adres. Dit is natuurlijk slechts voor een fractie van alle coins.

Je vraagt je natuurlijk af, wat is het verschil met een andere groep?
1. Nederlandstalig en kwaliteitsvolle analyses.
2. Geen gratis groep, maar voor mensen die NU willen joinen, is dit GRATIS tot eind september.
3. Nadien is er een kleine vergoeding gewenst, elke 3 maand. Je bepaalt zelf wat je als bijdrage wil geven. Niet iedereen heeft het zelfde kapitaal voor handen.

Dus als je interesse hebt, contacteer me dan op telegram @Kristoffff of plaats hieronder jouw telegramnaam en ik contacteer je zo snel nodig!


Tot Gauw

Kristof
[center]Primedice ▬ ▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬ ▬ Primedice
Home of the High RollersCreators of Dicing
▬ ▬▬Most Popular Bitcoin Gambling Site▬▬ ▬[/center]

Kristoffff
Nickel Bitcoiner
Nickel Bitcoiner
Posts: 49
Joined: Sun Dec 31, 2017 1:17 am
Contact: Telegram

Re: Crypto-investeringsgroep - Nederlandstalig en professionele hulp!

Tue Jun 19, 2018 9:59 pm

Heel erg bedankt voor alle respons via telegram tot zo ver :) hopelijk kan ik nog wat mensen op weg helpen
[center]Primedice ▬ ▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬ ▬ Primedice
Home of the High RollersCreators of Dicing
▬ ▬▬Most Popular Bitcoin Gambling Site▬▬ ▬[/center]

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests