Blockchainleven
Posts: 3
Joined: Wed Aug 22, 2018 8:25 pm

Bitcoin Browser, Ponzi of niet?

Wed Aug 22, 2018 8:29 pm

De stimulus om dit te schrijven was een afgewezen topic op een andere forum, maar de admin oordeelde dit in zijn wijsheid als "ongepast" voor zijn leden.

Hoewel hij niet zo ver ging om mij direct een oplichter te noemen, heeft hij het ook echt geïmpliceerd. Hij categoriseerde het volledig gratis programma dat ik probeerde te promoten als een Ponzi / Scam! Ook zie ik het woord ponzi steeds vaker voorbij komen op twitter na het affiche met BitConnect (volledig terecht overigens). Het programma heet Crypto Browser en is een handige browser die JavaScript gebruikt om een ​​aantal Cryptocurrencies voor zijn gebruikers te minen. U hoeft alleen de browser te openen en het minen begint. De snelheid van de binnengehaalde Bitcoin ligt aan je computer processor. Je kan ook BTC verdienen door te participeren aan een referral-systeem. Voor mij werkt het, en ik hoop dat het voor een ander ook werkt mits geïnteresseerd.

Een Ponzi-schema, voor degenen die niet bekend zijn met de term, is een frauduleus investeringsplan waarbij de initiatiefnemer geld genereert voor de oudere investeerders via inkomsten betaald door nieuwe. Dat is de algemeen aanvaarde definitie en om onverwachte mensen te beschermen tegen verlies van geld, werden Ponzi-regelingen in de meeste jurisdicties als illegaal beschouwd!

Zoals afgeleid van de definitie, is het meest fundamentele element, voor iets dat een Ponzi wordt genoemd, de aanwezigheid van een geldbelegging.

Is Crypto Browser dan een Ponzi?


Nou, voor een, het is 100% gratis, zonder kosten en geen "upgrades" beschikbaar! Er is dus een volledige afwezigheid van geldinvestering. Met andere woorden, u hoeft niets te betalen om het te gebruiken, nu of ooit!

Dus, hoe zit het met waardevolle tijd dan? Hoeveel daarvan moet je aan Crypto Browser besteden om wat geld te verdienen? Het antwoord is opnieuw niets!

U hoeft niet op advertenties te klikken en u hoeft geen video's te bekijken. Vergeet vervelende pop-ups of pop-unders en zenuwslopende captcha-verificaties! Je installeert de browser en vervolgens ga je gewoon door met je gebruikelijke activiteiten terwijl je aan het minen bent.

Zolang uw browser werkt, genereert deze wat geld voor u. Het is alsof je twee vogels voedt met slechts één zaadje!

Dus waarom heeft die admin mijn topic verbannen? Waar kwam dit idee vandaan, dat Crypto Browser een Ponzi is? Het meest voor de hand liggende antwoord zou moeten zijn, het multi-level commissieplan dat de add-on implementeert! CryptoTab betaalt zijn gebruikers een percentage van wat hun verwijzingen verdienen, tot 10 niveaus diep!

Het verwarren van een multi-level marketingplan met een Ponzi-schema is eigenlijk een veel voorkomende fout. De waarheid is echter dat er honderden juridische bedrijven zijn die zowel online als offline een MLM marketingplan gebruiken om hun producten of diensten te promoten!

De misvatting dat alle MLM's Ponzi zijn, is echter niet volledig onterecht! Niet alleen proberen veel illegale piramidesystemen zichzelf te presenteren als legitieme MLM-bedrijven, maar statistieken tonen ook aan dat bijna 99% van alle mensen die lid worden van een MLM-bedrijf uiteindelijk geld zullen verliezen!

En hier komt de cryptocurrency-mijnindustrie de scène binnen ...

Voor het eerst op internet kan iedereen geld verdienen zonder geld of tijd te investeren. Laat me hier duidelijk over zijn. Er zijn talloze andere crypto-mining-manieren die je moet investeren om winst te maken, en dat is vaak fout. Crypto Browser is echter niet een van hen! Iedereen die het gebruikt, verdient wat geld, zonder iets te investeren. Sommige gebruikers zullen veel maken..en anderen zullen minder verdienen. Niemand zal echter ooit in verlies zijn, en dat alleen al is genoeg om het uit elke Ponzi-beschuldiging te halen!


Hoeveel kan iemand verdienen?


Ok, voordat ik erin kom laat ik eerst een aantal dingen rechtzetten. Crypto Browser mined de coin waar het meeste rendement uit wordt gehaald en zet dat vervolgens om in Bitcoin. Gebruikers worden altijd betaald in Bitcoins!

Crypto Browser bevat een ingebouwd algoritme dat uw computerbronnen effectiever kunt gebruiken dan in het extensie-formaat. Het verhoogt de mine-snelheid tot 8 keer en verhoogt de BTC-winst.

Dus hoeveel kan een gemiddelde gebruiker, met een gemiddelde pc die maar een paar uur per dag gebruikt, verwachten? Toch veel, vergeleken met andere manieren. Resultaten kunnen per inspanning verschillen.

Het echte potentieel van Crypto Browser is natuurlijk voor degenen die anderen kunnen "recruteren". Hoe meer vrienden op Facebook, hoe meer kans op meer inkomsten.

Ik zou zeggen, klinkt het interessant? Probeer het dan uit > goo.gl/s5NRnX

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests