Torres
Posts: 1
Joined: Wed Jan 17, 2018 5:36 pm

Donate BTC of your choice to 18yUh2LEXrk4rHrAbTHx8BoTXFvBsecb1D

Cash out - Alternativer til Coinbase?

Wed Jan 17, 2018 5:55 pm

Hej,

Jeg er ny i Krypto verdenen og ville for at se om det overhovedet kunne betale sig at investere i - prøve at cashe lidt ud fra coinbase hvor jeg havde købt.

Da jeg prøvede at cashe ud fik jeg at vide at jeg skulle lave en SEPA overførsel til deres bank i Estland ??? før de kunne verificere min bank konto - altså sende DEM penge, før de kunne sende MIG mine penge.

Hvis noget lyder suspekt er det dette efter min mening. Jeg kan på ingen måde se hvordan det kan retfærdiggøres at jeg skal sende dem nogle af mine penge før jeg kan få overført til min bank. De havde sjovt nok ingen udfordringer med at tage mine penge da jeg satte dem ind.

Har hørt folk der aldrig har set deres penge igen - og de har et mildest talt utroværdigt ry på trustpilot.

https://www.trustpilot.com/review/coinbase.com

Nå ... rant over.

Det jeg er interesseret i at høre er om nogen kender en mere troværdig side med mindre suspekte metoder man kan cashe sine penge ud til sin bank konto.

På forhånd tak :)

User avatar
JonianNoxha
Nickel Bitcoiner
Nickel Bitcoiner
Posts: 56
Joined: Fri Sep 28, 2018 7:19 am

Re: Cash out - Alternativer til Coinbase?

Wed Nov 21, 2018 11:36 am

Et hvert tilbud om optagelse af lån, herunder reklamemateriale og indholdet på Turbolån.dk, er alene at betragte som en opfordring til at gøre tilbud. Når du ansøger om et lån, anses låneansøgningen som et tilbud, og Turbolån.dk er berettiget til at acceptere eller afvise dette tilbud uden begrundelse.
https://credit-10.com/dk/kviklan/
Du kan i visse tilfælde anmode om at ”forlænge” låneperioden med 30 dage ad gangen. ”Forlængelsen” af låneperioden forudsætter, at du indbetaler de på tidspunktet påløbne renter og omkostninger. Turbolån.dk er berettiget til at afvise at forlænge et lån uden begrundelse.

Return to “Danske”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests